ماتا:استرس مونيخي‌ها بيشتر است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : آرمان

خوان ماتا ديدار پاياني ليگ قهرمانان مقابل بايرن مونيخ را ديداري متفاوت از مصاف آبي‌پوشان با بارسلونا در مرحله‌ي نيمه نهايي مي‌داند.


 

چلسي در چارچوب فينال ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب در آليانس آره‌نا به مصاف بايرن‌ مونيخ مي‌رود. ديداري که هافبک اسپانيايي آبي پوشان ديدار با بايرن‌ مونيخ را سخت و متفاوت با بازي مقابل بارسلونا دانست.



ماتا که به عنوان بهترين بازيکن چلسي در اين فصل انتخاب شد، افزود: انتظار ندارم که ديداري همچون بازي مقابل بارسلونا را در پيش داشته باشيم. خط حمله بايرن‌ مونيخ بسيار قوي است و مي‌تواند هر تيمي را بر هم بريزد. بر اين باورم که فشار بر روي بازيکنان بايرن‌ مونيخ بيشتر از ما است، چرا که آن‌ها در آليانس آره نا مقابل تماشاگران پر شور خودشان به ميدان مي‌روند و اين فشار و استرسشان را زياد مي‌کند.



ماتا که در نخستين فصل حضور خود با چلسي جام حذفي انگليس را بالاي سر برد، در باره‌ي اين موضوع گفت: اصلا پيش‌بيني نمي کردم که در نخستين فصل حضورم با چلسي قهرمان جام حذفي انگليس شويم و به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کنيم. خوشبختانه پس از شروع کابوس وار رفته‌رفته به اوج برگشتيم و الان در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بريم.



ماتا درباره احتمال دعوت نشدنش به تيم ملي فوتبال اسپانيا براي شرکت در رقابت‌هاي يورو 2012، گفت: از لحاظ بدني و فني در شرايط خوبي به سر مي‌بريم و بر اين باورم که مي توانم اسپانيا را در يورو 2012 و بازي‌هاي المپيک همراهي کنم. در بازي‌هاي پاياني فصل به خوبي استراحت کردم و الان آماده بازي فينال مقابل بايرن‌ مونيخ هستم، بعد از آن هم زمان کافي براي استراحت را دارم. بنابراين از لحاظ بدني و ذهني مشکلي ندارم وخسته نيستم.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2614
بازدید کل : 44671
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1